Vlasnik ste poduzeća ili obrta?
“TEVA IT”: Vaš najbolji partner u upravljanju poslovanjem i planiranju financijsko – fiskalnih obaveza

Vlasnici poduzeća i obrta jako bi dobro trebali razmisliti o odabiru knjigovodstvenog servisa te poslovnim kompetencijama, znanju i iskustvu zaposlenika jer u suprotnom upadaju u veliku opasnost u slučaju poreznog nadzora.
Knjigovodstveni servis “Teva it d.o.o.”, sa sjedištem u Velikoj Vesi, nije knjigovodstveni servis koji samo mehanički obrađuje dokumentaciju, već pomaže klijentima u upravljanju poduzećima i obrtima, planiranju poslovanja i financijsko – fiskalnih obaveza, te im pruža potporu u suradnji i njihovom radu na inozemnim tržištima (Austrija, Njemačka) kroz komunikaciju i rješavanje problematike s inozemnim poreznim institucijama.

Osam zaposlenih

Najjače strane ovog poduzeća su dvadesetogodišnje iskustvo vlasnice u računovodstvenim poslovima, redovito ulaganje u edukaciju djelatnika, izvrsni kontakti s Ministarstvom financija i poreznim savjetnicima te izvrsna suradnja s Ministarstvom financija u Njemačkoj – Finanzamt Kassel, zbog dobrog poznavanja stranih jezika. Zaposlenice, njih osam, educirane su knjigovotkinje, ekonomistice s dugogodišnjim iskustvom u knjigovodstvenim poslovima i bez njih, kako kaže direktorica, rast poduzeća i izvrsna suradnja s klijentima ne bi bila moguća.
– Posebno sam ponosna na njih te cijenim njihov rad i trud u ovom našem specifičnom i zahtjevnom poslu. Svaka referentica je posebna i važna i za naše poduzeće i za klijente koji su u njezinom portfelju – ističe direktorica Željkica Smrekar.
Specifičnost poslovanja poduzeća je praćenje zakonodavnih propisa te individualni pristup svakom klijentu i njegovoj vrsti poslovanja, što zahtjeva i prilagođavanje poslovnih procesa specifičnim zahtjevima i potrebama klijenta.
Poduzeću su u studenome prošle godine od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta odobrena i bespovratna sredstva za projekt “Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja Teva it d.o.o. kroz primjenu IKT rješenja”. Poduzeće će razviti i unaprijediti trenutnu tehničku podršku, kroz nabavu najmodernijih softverskih i hardverskih rješenja koja će zadovoljiti potrebe poduzeća za sljedećih nekoliko godina. Također će sačuvati postojeća radna mjesta, te zapošljavati nove djelatnike.
– Ubrzat će se poslovni procesi zahvaljujući automatiziranom pristupu i automatskoj obradi dijela podataka i nakon provedbe projekta, bit ćemo najmoderniji knjigovodstveni servis u Krapinsko – zagorsko županiji – kaže direktorica te dodaje da je za uspješnu prijavu na natječaj posebno zaslužan Poduzetnički centar KZŽ, koji je izuzetno profesionalno odradio svoj dio posla, te će ih i dalje kontinuirano pratiti u provedbi projekta.

Novi klijenti

Inače, najviše klijenata “Teva it” ima na području Krapinsko – zagorske županije, grada Zagreba i Zaprešića, ali tu su i strani investitori koji u Hrvatskoj trebaju kvalitetnog knjigovođu sa znanjem stranih jezika i dobrim poznavanjem pozitivne zakonodavne regulative RH. Direktorica ističe kako je dobrodošao svaki novi klijent, a to mogu biti poduzeća svih branši, obrti, samostalne djelatnosti i neprofitne organizacije. Za sve dodatne informacije nazovite broj 098/713 – 160, pošaljite upit na e-mail [email protected] ili posjetite poduzeće osobno, na adresi Velika Ves 2C, Krapina.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.