Kampanja "Čarli – Moj najbolji prijatelj" osvojila prestižnu MIXX nagradu
Ljubimac ljudi i životinja pomogao u udomljavanju 1400 životinja iz azila

Kampanja Meteor Grupe – Labud, “Čarli – Moj najbolji prijatelj”, osvojila je na Danima komunikacija nagradu MIXX u kategoriji “Best Branded Content”. U konkurenciji najboljih digitalnih kampanji i platformi u području tržišnih komunikacija, ocjenjivani su kreativnost, strategija, izvedba i korištenje medija, kao i postignuti rezultati. Cilj kampanje i akcije, koja se i dalje provodi u suradnji s udrugom “Prijatelji životinja”, je podizanje svijesti o potrebi zaštite i odgovornog ponašanja prema životinjama, zaustavljanja njihove eksploatacije i zlostavljanja, kao i poticanje udomljavanja životinja iz azila.

0,50 kuna

Čarli, vaš omiljeni pomagač za čisto suđe u svakoj kuhinji, pomaže i napuštenim životinjama da pronađu bolji život i ponovno dobiju svoj dom, donacijom 0,50 kuna od svakog prodanog pakiranja udruzi “Prijatelji životinja”.

Meteor Grupa – Labud je više od 70 godina među vodećim proizvođačima deterdženata i sredstava za čišćenje s nizom brendova omiljenih među generacijama hrvatskih potrošača. Svoje proizvode ne testira na životinjama, pa je posebno pakiranje “Čarli – Moj najbolji prijatelj” dobilo i potvrdu ”Neškodljivo za životinje”, koju je izdao Zavod za farmakologiju i toksikologiju Veterinarskog fakulteta. 

– Tijekom realizacije ovog projekta, Čarli je pomogao i azilima u promociji udomljavanja, pri čemu je u periodu od sedam mjeseci udomljeno 1400 životinja u 12 azila. Kao društveno odgovorna kompanija, redovito provodimo kampanje i akcije kojima pomažemo zajednici. Kampanja “Čarli – Moj najbolji prijatelj” nadmašila je naša inicijalna očekivanja, presretni smo zbog velikog odaziva ljudi i odličnih reakcija. To nam je poticaj da nastavimo pomagati u skrbi za životinje i kućne ljubimce koji svima daju puno ljubavi. Kupnjom posebnog izdanja Čarlija, i svi drugi koji žele pomoći napuštenim životinjama mogu nam se pridružiti, a mi unaprijed zahvaljujemo na podršci, zajedno s udrugom “Prijatelji životinja”. Posebna zahvala ide i bitnim partnerima i volonterima na projektu, a to su Helping animals, Irena Petak, Krešimir Martinković, te čak 12 azila iz 7 gradova. Kampanja je realizirana zajedno sa suradnicima zbog kojih je ova društvena priča zaživjela punim plućima, pa zahvala ide i za Inspiraciju Digital, Real grupu, 24sata, Biro za dizajn i  Face Design. Iznimno nam je drago da smo ovom divnom kampanjom ujedno bili i finalisti u još dvije kategorije za “Brand Awareness Campaign” i “Best Social” – rekla je Milica Damjanović, direktorica marketinga Meteor Grupe – Labud.

Pročitajte na stranici

Udruga “Prijatelji životinja” postala je sinonim borbe za prava i zaštitu životinja u Hrvatskoj jer dugi niz godina aktivno i predano radi na osiguravanju boljih uvjeta za životinje, najviše one u azilima, kako bi im olakšali život i pomogli da pronađu i novi dom. Više o ovom projektu pročitajte na stranici Moj najbolji prijatelj.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.