“Time to Move“ kampanja
Mreža udruga Zagor pružila mladima informacije o mogućnostima mobilnosti na području Europske unije

Tijekom listopada, Mreža udruga Zagor provela je niz aktivnosti u sklopu “Time to Move” kampanje. Riječ je o kampanji koju provode Eurodeskovi multiplikatori diljem Europe kako bi se došlo do što većeg broja mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, posebno onih u manjim sredinama koje imaju ograničen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Cilj je pružanje informacija mladima o mogućnostima mobilnosti.

Nagradna igra

U sklopu navedene kampanje, Zagor je proveo aktivnost informiranja putem info štanda na glavnom trgu u Zaboku, na kojem su se mladi imali prilike informirati se o mogućnostima mobilnosti te su im podijeljeni info letci i promotivni materijali. Osim navedenoga, provedena je i online nagradna igra u kojoj su mladi mogli provjeriti svoje znanje o Eurodesku i “Time to Move” kampanji, nakon čega je dvoje mladih nagrađeno zbog svih točnih odgovora. Organizirana je i aktivnost pod nazivom “Time to Move – Card game” na kojoj su mladi provjerili svoje znanje o drugim kulturama, jezicima, znamenitostima i zanimljivostima u Europi.

Međunarodni volonteri

– Na zabavan način mladi su naučili nešto novo te su se informirali o mogućnostima mobilnosti. Osim navedenoga, proveden je intervju s međunarodnim volonterima Zagora, Sukainom iz Španjolske i Martom iz Estonije, koji su nam ispričali kako su se snašli u Zaboku, što im je bio motiv za putovanje, kakvi su njihovi prvi dojmovi i slično. Nadamo se da će neke od dobivenih informacija movitirati mlade upravo na mobilnost – kažu iz Mreže udruga Zagor.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.