Obogaćena ugostiteljska ponuda
U Podgorju Bistričkom, na 450 kvadrata otvorena vinarija, kušaonica vina i restoran

U Podgorju Bistričkom u subotu je prigodnom svečanošću otvorena Vinarija OPG-a Matoš. Vinarija će svojom ponudom dodatno obogatiti ponudu bistričkog kraja, a u realizaciji cijelog projekta potpora je stigla iz IPARDA, mjere 302 – razvoj ruralnog turizma. Vlasnik Stipan Matoš, rodom iz Kijeva, ali oženjen u Podgorju Bistričkom, rekao je kako je OPG nastao kao plod želje da u mirovini napravi iskorak iz tehnike kojom se bavio cijeli život i vrati u djetinjstvo.

Vinograd i konoba

– Tamo gdje sam rođen, u Dalmaciji, u Kijevu, mi smo imali vinograd i ostao mi je u sjećanju rad u vinogradu i konobi. Danas imamo jedno respektabilno imanje organizirano tako da može pružiti vrhunsku uslugu svim našim budućim korisnicima – rekao je Matoš te dodao da je ovom poslu posvećena cijela obitelj – supruga, tri kćeri, tri zeta, pa i unučice.
Matoš očekuje “bum” u razvoju kontinentalnog turizma i ovakve vrste ponude i naglašava da se uz ostalu ponudu u Zagorju danas mogu kušati vrlo dobra vina.

Četiri tisuće čokota

Inače, OPG Matoš trenutno ima oko četiri tisuće čokota, podrumski dio vinarije sa svom opremom za preradu i čuvanje vina, ali i kušaonicu i restoran, sve skupa na oko 450 četvornih metara. Također u neposrednoj blizini ovog objekta, nalazi se i vinotočje tj. drvena kuća, bivši štagalj, koja je uređena kao težačka zagorska kuća, u kojoj se može smjestiti 30-ak ljudi koji mogu uživati u starinskom zagorskom štihu.
Uz brojne uzvanike, na otvorenju je bio i načelnik Marije Bistrice Josip Milički koji je domaćinu izrazio zadovoljstvo ovakvom vrstom ponude.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.