Istraživanje među tvrtkama čija je primarna djelatnost trgovina pokazalo:
Ovo su tri najpoželjnija poslodavca u Hrvatskoj

Istraživanje o poslodavcima prvog izbora, 18. po redu koje provodi MojPosao, otkrilo je tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti, piše Poslovni. U istraživanju provedenom tijekom 2021. i 2022. godine sudjelovalo je gotovo 25.000 ispitanika.
MojPosao je u istraživanju izdvojio samo one tvrtke kojima je primarna djelatnost G – Trgovina na veliko i malo. Kada se u obzir uzmu samo ispitanici koji su birali tvrtke iz djelatnosti trgovine na veliko i malo, ovo su tri najbolja poslodavca: dm-drogerie markt, koji je dobio gotovo polovicu bodova, LIDL Hrvatska s 13 posto bodova te Müller trgovina Zagreb s devet posto bodova.
Kad se gleda samo broj ljudi koji je glasao za neku tvrtku, bez obzira na koje mjesto ju je stavio, ispada da bi za dm-drogerie markt radilo 63 posto ispitanika od onih koji su naveli tvrtku iz djelatnosti trgovine. Ispitanici koji su na prvo mjesto stavljali tvrtke iz djelatnosti trgovine u najvećoj su mjeri kao presudni faktor ocijenili sigurnost radnog mjesta (44 posto).
U odnosu na cijeli uzorak, ispitanicima kojima su tvrtke iz djelatnosti trgovine na prvom mjestu, u većoj mjeri presudnim smatraju visinu plaće (42 posto), dok u manjoj mjeri nego ukupni uzorak presudnom smatraju priliku za napretkom u struci.
Ispitanicima kojima je dm-drogerie markt d.o.o. poslodavac prvog izbora, presudna je visina plaće i ostale materijalne beneficije te harmonični odnosi na radnom mjestu. LIDL d.o.o. poželjan poslodavac prvenstveno zbog sigurnosti radnog mjesta, baš kao i MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. te Kaufland. Fortenova grupa je atraktivan podjednako zbog harmoničnih odnosa te sigurnosti radnog mjesta.
Polovica zaposlenih ispitanika (49 posto), a kojima je poslodavac prvog izbora tvrtka iz djelatnosti trgovine, često razmišlja o promjeni poslodavca. To je nešto više nego što to razmišljaju ispitanici iz ukupnog uzorka (46 posto). Trećina zaposlenih ispitanika (33 posto) ponekad razmišlja o promjeni poslodavca, dok 18 posto ispitanika uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.