U roku mjesec dana nadogradit će se sjeverni zid dvorišta palasa, evo koliko Grad u suradnji s Ministarstvom ulaže u ovaj projekt
GREBENGRAD: Utvrda koja će nakon obnove postati biser turizma Novog Marofa

Grad Novi Marof i ove je godine nastavio s ulaganjem u obnovu od najprepoznatljivijih kulturno-povijesnih lokacija na svom području, ali i u ovom dijelu Hrvatske – utvrde Grebengrad. Nakon što su proteklih godina za njezinu obnovu izdvojena značajna sredstva, ulaganja se nastavljaju što je potvrđeno u srijedu kada su gradonačelnik Siniša Jenkač i Marinko Hođa, direktor poduzeća Novokom potpisali ugovor o izvođenju radova na nadogradnji sjevernog zida dvorišta palasa.

Nastavak je to višegodišnje temeljite obnove Grebengrada u koju sredstva ulažu kako Grad Novi Marof, tako i Ministarstvo kulture i medija koje je ove godine za građevinsku sanaciju utvrde osiguralo 100.000 kuna.

Zahvaljujući kontinuiranim ulaganjima u najveću srednjovjekovnu utvrdu na sjeveru Hrvatske koja privlači sve veći broj posjetitelja, promjene su već vidljive.

– Posljednjih nekoliko godina, Grad Novi Marof u suradnji s Ministarstvom kulture i medija ulaže značajna sredstva u obnovu utvrde Grebengrad koja će se polako u cijelosti otkrivati javnosti. Budući da ona već sada privlači velik broj posjetitelja, vjerujem da će Grebengrad nakon svoje cjelovite obnove biti još jedan turistički biser Novog Marofa i ovog dijela Hrvatske – poručio je gradonačelnik Jenkač.

Podsjetio je da se u obnovu utvrde Grebengrad godišnje ulaže oko 500.000 kuna, a cilj je očuvati njezin osnovni oblik i na taj ju način vratiti u život te prezentirati javnosti kao novu turističku ponudu Grada Novog Marofa.

Radovi su vrijedni 207 tisuća kuna, a trebali bi završiti u roku od mjesec dana.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.