VELIKI USPJEH PODRAVKE: Prva u svijetu uspjela zapakirati ajvar u squeeze pakiranje
MARTINA DALIĆ: Već postaje hit među potrošačima, a modernizacija naših proizvodnih pogona u punom je zamahu

Podravka je investicijom u novu proizvodnu liniju razvila potpuno novi proizvodni postupak, te tako postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela zapakirati u squeeze pakiranje, piše Poslovni.hr.

Naime, Podravkin marketinški i istraživački tim zajedničkim su snagama, prateći trendove tržišta i osluškujući potrebe potrošača, stigli do idealne kombinacije praktičnosti i inovativnosti, a pritom su zadržane sve karakteristike dobro poznatog Podravkinog ajvara, bez umjetnih aroma i konzervansa.

Novo će pakiranje otvoriti brojne nove mogućnosti jednostavne uporabe. Radi se o investiciji ukupno vrijednoj više od 40 milijuna kuna koja se odnosi na dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode tvornice Kalnik, a to je rezultiralo  četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda, s pet tisuća komada po smjeni prije, na dvadeset tisuća komada po smjeni sada.

-Ovom investicijom omogućili smo povećanje kapaciteta za preradu voća i povrća, ali njezina najveća vrijednost je linija koja nam omogućava potpuno inovativan način pakiranja ajvara i drugih proizvoda. Ponosni smo da je naš tim stručnjaka osmislio ajvar squeez pakiranje koje je prvo takvo u svijetu i već postaje hit među potrošačima. Modernizacija Podravkinih proizvodnih pogona u punom je zamahu, što će nam omogućiti dodatne inovacije i jačanje naše konkurentnosti u 70 zemalja u koje izvozimo svoje proizvode – rekla je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.

Svečanom predstavljanju moderniziranog pogona nazočila je i ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

-Osim što je jedna od najuspješnijih domaćih prehrambeno-prerađivačkih tvrtki, Podravka je pravi primjer uspješnog korištenja EU fondova i usmjeravanja sredstava u napredak, rast i razvitak. Ne sumnjam da će Podravka nastaviti u smjeru izvrsnosti i inovacija, jednako kao što će ova Vlada nastaviti s osiguravanjem investicijskih prilika i sredstava za hrvatsku prerađivačku industriju, generatora stvaranja dodane vrijednosti, a što je jedan od naših strateških prioriteta. U posljednjem paketu mjera osigurali smo, između ostalog, i dvjesto milijuna kuna vrijednu pomoć domaćim prerađivačima za kompenzaciju povećanih troškova, samo do kraja godine u planu je dvjesto milijuna kuna vrijedan natječaj iz iste – kazala je Vučković.

Ovim investicijskim ulaganjem uvode se i novi proizvodi – džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u takozvanu squeeze ambalažu. Jedan od ciljeva ove investicije, svakako je i povećanje cjenovne konkurentnosti Podravkinih proizvoda na domaćem, ali i međunarodnim tržištima., dok se drugi dio investicija odnosi na uvođenje novih pakiranja i ambalaže, a sljedeći korak omogućit će pokretanje i novog inovacijskog ciklusa.

Projekt su sufinancirale Europska unija iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i Republika Hrvatska iz mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014. − 2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.