Dugo im je trebalo
NAPOKON: ‘WhatsApp’ uvodi opciju koju su korisnici jedva čekali

‘WhatsApp’ će ažuriranjem donijeti novu značajku koju su mnogi jedva čekali – korisnicima će omogućiti uređivanje poruka, što konkurentski servisi poput ‘Telegrama’ i ‘Signala’ već nude. Iz tvrtke kažu da će se poruke moći uređivati do 15 minuta nakon slanja. 

Aplikacija za razmjene poruka dio je američkog tehnološkog diva ‘Mete’, koji također u vlasništvu ima ‘Facebook’ i ‘Instagram’. Značajka će biti dostupna za dvije milijarde korisnika ‘WhatsAppa’ u idućim tjednima. Svojim najvećim tržištem smatraju Indiju s 487 milijuna korisnika. 

– Od ispravljanja jednostavne pravopisne pogreške do dodavanja dodatnog konteksta poruci, sretni smo što vam možemo omogućiti veću kontrolu vaših razgovora – rekla su iz Službe za razmjenu poruka u objavi u ponedjeljak te dodali:

– Sve što trebate učiniti je dugo pritisnuti na poslanu poruku i odabrati ‘Uredi’ iz izbornika do petnaest minuta nakon toga – pojasnili su, prenosi Poslovni

Uređene poruke bit će označene kao “uređene”, tako da primatelji znaju da je sadržaj promijenjen, međutim, neće im biti prikazano kako je poruka mijenjana, piše BBC.

Kako podsjeća Poslovni, funkciju uređivanja uveo je ‘Facebook’ prije gotovo deset godina. Otprilike u to vrijeme ‘Facebook’ je otkrio da je više od polovice korisnika stranici pristupilo putem mobitela, pri čemu se radi više pogrešaka pri tipkanju. Na ‘Facebooku’ su ažuriranja koja su izmijenjena označena kao uređena. Korisnicima je također dostupna povijest izmjena. Dok je prošle godine ‘Twitter’ Elona Muska objavio da svojim pretplatnicima uvodi mogućnost uređivanja tvitova. Tvitove je moguće urediti nekoliko puta u roku od 30 minuta nakon objave. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.