Na ulazak u garažu čekalo se po 15 minuta, a redovi u samom šoping-centru protezali su se i do 50 metara
FOTO: Ljudi su ispraznili police u zagrebačkom šoping-centru koji jedini radi nedjeljom

Jučer je u Zagrebu od većih trgovačkih centra bio otvoren jedino Avenue Mall, gdje su se stvorile ogromne gužve. Na ulazak u garažu čekalo se po 15 minuta, a redovi u samom Mallu protezali su se i do 50 metara.

‘Trgovkinje su cijeli dan padale s nogu’

Na Facebook stranici ‘Halo, inspektore’ objavljene su fotografije iz jednog opustošenog dućana. Njihovu objavu prenosimo u cijelosti.

– Mi ćemo vam pokazati kako je izgledao Konzum u tom trgovačkom centru. Osim što su trgovkinje cijeli dan padale s nogu i pokušavale smanjiti redove i usput popuniti police, kaos nije prestajao. Štoviše, on je sve više jačao i jačao. Sve se kupovalo. Od voća i povrća, do higijene, mliječnih i mesnih proizvoda, pića, cigareta, sendviča, sve što se moglo staviti u korpe ili kolica se uzimalo. Bili smo, kao novinari, baš zbog toga, tri puta u tom Konzumu. Svaki je put sve izgledalo nevjerojatno gužvasto. Pa i dok ovo pišemo.

Slike koje vam donosimo najbolje svjedoče o ‘posljedicama’ prve radne nedjelje i to u zagrebačkom trgovačkom centru koji je danas radio i koji je zbog kiše i vlastite podzemne garaže na tri razine imao ‘dodatnu prednost’ u odnosu recimo na Supernovu ili Garden Mall, gdje su također bile gužve, ali ne kao u Avenue Mallu. Toliko o tome koliko su građani Hrvatske (zaista) za neradne nedjelje i spremni za ‘preživljavanje’ dva neradna dana u komadu. O psovkama i trgovaca i potrošača ovaj put nećemo pisati. Ali bilo ih je. I te kako. A zna se i zašto – objavljeno je na stranici ‘Halo, inspektore’.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.