"U novom vizualnom identitetu srce i crvena boja povezani su na moderniji i čišći način"
Podravka ima novi logo: “Srce i crvena boja trajan su simbol Podravke”

Podravka ima novi logo i vizualni identitet. Predstavljen je danas u sjedištu kompanije u Koprivnici.

Kako je naglasila predsjednica uprave Martina Dalić, identitet je prilagođen novim potrošačima i brojnim tržištima na kojima kompanija posluje.

Dalić: Novi identitet čuva dvije stvari po kojima je Podravka poznata

– Odlučili smo očuvati ono po čemu je Podravka prepoznatljiva i s čime se svi potrošači identificiraju. A istodobno dodati nešto novo, suvremeno. Novi vizualni identitet čuva dvije stvari koje su trajno i neraskidivo povezane s Podravkom. To su srce i crvena boja. U novom vizualnom identitetu srce i crvena boja povezani su na moderniji i čišći, suvremeniji način koji će u cijelosti zadržati prepoznatljivost Podravke kod starih potrošača, ali i biti zanimljiv novima na svim tržištima – naglasila je Dalić.

Na predstavljanju je predavanje o vizualnim identitetima brojnih svjetski poznatih kompanija održao Maroje Mrduljaš, stručnjak za dizajn i arhitekturu.

Nakon toga, održana je panel rasprava sa Sanjom Garaj Miloš, direktoricom Korporativnog marketinga Podravke, zatim Davorom Bruketom, dizajnerom i suvlasnikom agencije Bruketa & Žinić & Grey te Markom Hrastovcem, tipografom.

Upravo je Hrastovac dizajnirao potpuno novi font za Podravkin logo i novi identitet koji se zove ‘Podravka Sans’. Panel je moderirala direktorica korporativnih komunikacija Podravke Majda Žujo.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.