Bizarnost s TikTok-a stigla i kod nas
SUMANUTO: Zbog bizarnog trenda, klinke pustoše trgovine s kozmetikom

Stotine mušterija snimaju i prijavljuju osnovnoškolke koje u SAD-u stvaraju probleme u trgovinama kozmetikom, najviše Sephori i Ulti, piše The Independent, a često i kupuju skupe kozmetičke proizvode za njegu kože ili šminku koja im uopće nije namijenjena, a svakako nije potrebna.

Kaos

Sve je počelo na TikToku. Objavljene snimke djevojčica od 10 do 12 godina starosti koje u grupama ulaze u dućane s kozmetikom pa otvaraju pakiranja sa šminkom, kradu testere, gnjave prodavačice i šminkaju se po dućanima skupile su milijune pregleda i izazvale veliku raspravu korisnika, prenosi Jutarnji list.

Zovu ih ‘Sephora kids‘ ili ‘Mean kids from Sephora‘, što je izraz koji je u opticaju već dulje, a na videima se često vidi kako djevojčice od roditelja traže kozmetiku u vrijednosti od više stotina dolara, a kad ju ne dobiju počnu divljati i plakati. Ovih dana ‘Sephora kids‘ su tema brojnih svjetskih medija od Vicea, do NY Posta.

Iako nije jednako alarmantno, ovo je fenomen koji je očito stigao i u Hrvatsku, jer u razgovoru s prodavačicama u lancima poput DM-a, Mullera i Bipe, Jutarnji doznaje kako se sve više djevojčica šminka u dućanima, koristi i uništava testere i otvara originalna pakiranja koja su poslije neupotrebljiva. Zabilježeni su i slučajevi krađa.

Snimke su se masovnije raširile odmah nakon božićnih praznika, kada je tiktokerica po imenu Chloe (@chloevanberkel) upitala svojih više od 12.000 pratitelja jesu li i oni primijetili grupe djevojčica u Sephori? Video joj je pregledan više od četiri milijuna puta.

Kozmetički brendovi popularni među ovim djevojčicama su Drunk Elephant, Glow Recipe, Rare Beauty i Sol De Janeiro. Međutim, ti proizvodi nisu namijenjeni za njihovu dob ili kožu. Ne samo da sadrže kemikalije poput retinola i niacinamida, koje odrasli upotrebljavaju protiv starenja, nego su neki kupci također primijetili da ih djevojčice miješaju u takozvani frape za njegu lica. U tom procesu unište brojne testere i izloge u trgovinama.

Situacija u Hrvatskoj

O ovom smo neobičnom fenomenu Jutarnji list je razgovarao s prodavačicama kozmetičkih trgovina u Hrvatskoj. Većina ih se složila da su ovakvi slučajevi, ali ne toliko velikih razmjera, prisutni i u našim dućanima.

– Djevojčice dolaze u trgovine, uzimaju testere te se namažu šminkom, većina ih ne stvara velike probleme, no neke nekad nešto i ukradu – otkriva jedna prodavačica

– Djevojke i djevojčice danas, nažalost, nemaju granice. Većinom uopće ne pitaju imamo li testere, nego otvaraju original-robu koju onda ne možemo prodati niti staviti na sniženje zbog higijenskih razloga – složila se druga prodavačica te napomenula kako je to stvar odgoja i da sve potječe od kuće gdje ih nisu naučili da se to ne radi.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.