Zagorje je perspektivno mjesto za ulaganje, kažu Amerikanci
FINANCIAL TIMES: Krapinsko – zagorska županija je šesta među malim europskim regijama budućnosti

Američki poslovni list Financial Times objavio je fDi Intelligence ljestvicu europskih gradova i regija budućnosti, a na njoj su i dva hrvatska grada te jedna regija. Pogađate, Krapinsko – zagorska županija!

Procijenjeno je čak 330 europskih gradova podijeljenih prema broju stanovnika u pet skupina (najveći, veliki, srednji, mali i mikro gradovi), kao i 141 europska regija podijeljena u tri skupine (velike, srednje i male regije), piše N1.

Mjesta su rangirana prema uspješnosti u šest potkategorija (gospodarski potencijal, otvorenost prema poslovanju, povezanost, ljudski kapital, životni stil i isplativost). Tu je i dodatna kategorija FDI strategija, koja gleda promicanje ulaganja. Ocjenjivački žiri pregledao je 117 prijava iz gradova i regija diljem Europe.

Tu su i hrvatski gradovi i Krapinsko zagorska županija

Dva hrvatska grada te jedna regija na listi su gradova i regija budućnosti. Točnije, svoje mjesto u TOP 10 zauzeli su u jednoj od pet kategorija uspješnosti. Tako je Zagreb zauzeo deseto mjesto u kategoriji isplativosti (cost effectiveness) među glavnim gradovima Europe. I sama Hrvatska je spomenuta, uz Litvu, kao jedna od zemalja s velikim rastom novih start-up kompanija, donosi N1.

Jastrebarsko se našlo na desetom mjestu mikro gradova u kategoriji strategija FDI koja gleda promicanje ulaganja. U istoj kategoriji našla se i Krapinsko-zagorska županija koja je zauzela šesto mjesto među malim europskim regijama budućnosti, kao perspektivno mjesto za ulaganje. Sjajan uspjeh o kojem ćemo više informacija dobiti sutra na konferenciji za novinare koju je sazvao župan Željko Kolar.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.