Od naslovnice časopisa ‘Time’ i dizajna Nike tenisica do Dana komunikacija
Timothy Goodman dolazi u Hrvatsku

Ponekada nam je potreban posjetnik na sve one nematerijalne vrijednosti na koje u svakodnevnoj žurbi često zaboravimo, a Timothy Goodman, poznati umjetnik i kreativac, na savršen će način povezati komunikacijsku industriju s umjetnošću – i svrhom. 

Nije mu stran ni soboslikarski rad, a ni naslovnica magazina Time – put do uspjeha često je neuobičajen, a nitko o tome ne zna više od Timothyja Goodmana, novoga gosta pozornice ovogodišnjih Dana komunikacija! Festival tržišnih komunikacija koji će od 11. do 14. travnja u Rovinju okupiti kreativnu, komunikacijsku i digitalnu industriju posvećen je tipično-netipičnoj kreativnosti koja izlazi iz granica racionalnosti i slijedi isključivo vlastita pravila, a upravo će to pokazati predavanje You Gotta Make a Lot of Stuff Before You Can Make Stuff Like Yourself ovoga proslavljenoga umjetnika, dizajnera, ilustratora, muralista i autora.

Timothy Goodman

Timothy Goodman ima jedan cilj u životu – izraziti se autentično i u cijelosti. A da društvo to i prepoznaje, pokazuje činjenica da danas njegov portfolio krase ne samo prekrasni dizajni na zidovima u Williamsburgu, već i suradnja s globalnim brendovima kao što su Apple, Google, Museum of Modern Art i Yves Saint Laurent. On je umjetnik u pravom značenju te riječi, a njegove ilustracije imaju važnu zadaću: one pokreću značajne dijaloge o životu i kreativnosti.

Kontinuirano pronalazi nove načine za razgovor o važnim temama, bilo to ukrašavanje košarkaškog terena u školi u Brooklynu ili dizajniranje tenisica za Nike. Poznati kamioni za odvoz smeća iz New Yorka ukrašeni crtežima, ali ukrasi na zidovima trendy hotela u New Yorku – sve je to djelo ovog kreativnog genijalca koji ne prihvaća granice i svoju umjetnost ne ograničava lokacijom i formatom, stoga se ona nalazi čak i na majicama popularnog branda Uniqlo. Međutim, Goodmanova se umjetnost ne ističe samo svojom raznovrsnošću, već i snažnim utjecajem koji ima na društvo

– Uz nevjerojatan kreativni izričaj, posebnost je Goodmanova rada u tome što su mentalno zdravlje, politika i ljubav samo neke od tema koje stavlja u fokus u svom stvaranju. Na Dane komunikacija dolazi s vrlo osobnom zadaćom – želi se, u društvu sudionika festivala, vratiti na sami početak i ponuditi svoj odgovor na vječno pitanje za industriju, ali i izvan nje: kako definirati značenje? Nestrpljivi smo sve saznati u Rovinju – poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

Podsjetimo, već je objavljen festivalski raspored te najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjemDan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj radEugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.