Neodoljivo podsjeća na amblem SS trupa
SKANDAL U NJEMAČKOJ ZBOG DRESA: Adidas zbog nacizma povukao broj 44

Njemački nogometni savez (DFB) objavio je prije desetak dana da je potpisao ugovor o partnerstvu s Nikeom za razdoblje od 2027. do 2034. godine, što znači da reprezentacija nakon 70 godina neće biti u opremi njemačkog proizvođača Adidasa. Nike će opremiti sve DFB reprezentacije i promovirati njemački nogomet u cijelosti, prenosi Index.

Ta odluka naljutila je gotovo cjelokupnu javnost, navijače, ali i istaknute političare jer smatraju da je Adidas važan dio identiteta tamošnje reprezentacije, no u međuvremenu se pojavio novi, puno veći problem s Adidasom.

Naime, zbog specifičnog fonta dres s brojem 44 izazvao je pravi skandal u Njemačkoj. Naime, ta dva broja neodoljivo podsjećaju na oznaku SS (Schutzstaffel), koju su nosile zločinačke divizije u Drugom svjetskom ratu. Riječ je o paravojnoj formaciji koja je bila pod direktnom upravom Adolfa Hitlera i Nacističke partije. Nakon što se na noge digla cjelokupna njemačka javnost, oglasio se i glasnogovornik Adidasa Oliver Brüggen, koji je rekao da će sporni broj 44 biti povučen.

– Povući ćemo broj 44 što je prije moguće. Ljudi iz oko 100 nacija rade u Adidasu, naša tvrtka se zalaže za promicanje različitosti, a kao tvrtka aktivno se borimo protiv ksenofobije, antisemitizma, nasilja i mržnje u svim oblicima. Pokušaji promicanja mišljenja koja izazivaju podjele ili isključivost nisu dio naših vrijednosti kao robne marke i odlučno odbijamo sve sugestije da je to bila naša namjera. Naša tvrtka zalaže se za promicanje različitosti i inkluzije – rekao je glasnogovornik Adidasa Oliver Brüggen.

Njemački nogometni savez (DFB) se također oglasio i jasno se distancirao od bilo kakvih desničarskih ideja.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.