Taksist je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao, tvrdi žena koja je vožnju platila 105 eura
Dobila račun za vožnju taksijem pa ostala bez riječi: “105 eura od Buzina do Trešnjevke?!”

Pritužbe građana na skupi taksi prijevoz dio su svakodnevice, a novi zapanjujući slučaj dojavila je čitateljica Dnevnika.hr koja je nedavno poslovno bila u Zagrebu. Ona je, naime, prijevoz od zagrebačkog prigradskog naselja Buzin do Trešnjevke u špici, kad ljudi odlaze s posla, platila čak 105 eura. Pritom su prešli oko devet kilometara u gotovo sat vremena vožnje.

Isprva nije željela platiti

– U Googleovu tražilicu upisala sam ‘Taxi Zagreb’ i preglednik mi je izbacio sponzoriranu stranicu s taksi prijevozom na koju sam kliknula ne obraćajući pažnju o čemu je točno riječ. Na broj telefona koji je naveden na toj stranici pozvala sam taksi koji me prevezao od Buzina do Trešnjevke. Vožnja je trajala od 15:02 do 15:59 s obzirom na to da je bila gužva – počela je svoju priču čitateljica te nastavila:

– Kad smo stigli, na moje čuđenje, taksist je kazao da vožnja stoji čak 105 eura. Isprva nisam željela platiti, a on mi je kazao kako sam mogla pratiti kretanje cijene na taksimetru pokazavši na mobitel. Međutim, on je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao. Rekla sam mu kako sve i da sam htjela, nisam mogla pratiti cijenu jer mu je stalno mobitel bio u ruci. A, iskreno, nisam uopće niti obraćala pozornost na te mobilne uređaje. Još je samouvjereno kazao kako ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila – dodala je čitateljica.

– Tražila sam potom kontakt njegova direktora, na što mi je odgovorio kako je on direktor, da ću dobiti račun i kako se na temelju toga mogu žaliti. Moja je pogreška u tome što nisam unaprijed pitala koliko stoji vožnja, no nije mi bilo ni na kraj pameti da će biti tako visoka cijena – zaključila je.

Direktor se pravda

Dnevnik.hr je direktora tvrtke zatražio komentar o pritužbi čitateljice.

– Cijene određujemo prema Pravilniku o autotaksi prijevozu u Republici Hrvatskoj. Naše su cijene veće u odnosu na druge jeftinije pružatelje usluga prijevoza i za svaku vožnju i uslugu korisnicima izdajemo fiskalni račun. Dakle, mi, kao i svaki prijevoznik, određujemo svoju cijenu. Netko želi konkurirati s kvalitetom svoje usluge, a netko s niskom cijenom. U Pravilniku nije definirana niti najniža niti najviša cijena usluge prijevoza prema prijeđenom kilometru, a mogu kazati kako nerazumna cijena ni u jednom slučaju, naravno, nije dobra – poručio je direktor tvrtke, ujedno i vozač taksija.

Osporio je optužbe da je tijekom vožnje mobilne uređaje držao u rukama te da tako klijentica nije imala potpuni uvid u kretanje cijene.

– Nije točna tvrdnja gospođe koja se požalila da sam tijekom vožnje imao u rukama mobitel na kojem je aplikacija s taksimetrom te da stoga nije mogla pratiti kretanje cijene. U vožnji koristimo dva uređaja, jedan za prikaz cijene, a drugi za pozive i on je spojen bluetoothom. Na taj način pridržavamo se svih sigurnosnih pravila u prometu te je svaki naš klijent upoznat s kretanjem cijene vožnje – zaključio je direktor tvrtke.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.