Šokantno
Ekspresno povučene konzerve graha iz Konzuma. Unutra pronađen štakor

Konzum je odlučio povući konzervirani grah u kojem je kupac pronašao štakora! Šokantnu vijest o tome objavila je jučer potrošačka udruga “Halo, inspektore”, a vrlo brzo stigla je reakcija Konzuma i sanitarne inspekcije. 

– Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata je odmah po zaprimanju Vaše predstavke koja se odnosila na prijavu potrošača o kupljenoj konzervi smeđeg graha trgovačkog naziva “K plus Garden Good“ neto količine 400g, LOT broja L M261, Najbolje upotrijebiti do: 17.9.2026., proizvođača Fiamma Vesuviana, Italia, koju stavlja na tržište RH Konzum plus d.o.o., a za koju se navodi da su pronađeni dijelovi uginulog glodavca, dana 07.05.2024. godine obavila je inspekcijski nadzor u sjedištu predmetnog trgovačkog društva. Inspekcijskim je nadzorom utvrđeno da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti, te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 07.05.2024. godine isti je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske – napisali su iz Državnog inspektorata, prenosi potrošačka udruga “Halo, inspektore”.

Oglasili su se i iz Konzuma. 

– Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri. Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje – rekli su te dodali kako je proveden inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.  

– Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju. Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800/400-000 ili maila [email protected]  – odgovorile su Korporativne komunikacije Konzuma. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.