Grad Zabok i partneri po četvrti puta provode hvalevrijedan projekt ‘MIPOS IV.’. Pokriva pet gradova i 10 općina KZŽ, a vrijedan je 1.485.000 eura
Projekt obuhvaća 180 krajnjih korisnika, zapošljava 30 pružatelja usluga, a trajat će čak tri godine

U Zaboku je održana uvodna konferencija projekta Mi POmažemo Starijima IV vol. I – MIPOS IV vol. I koji se provodi u sklopu programa ‘Zaželi – prevencija institucionalizacija’. Grad Zabok ovaj projekt u suradnji s partnerima provodi još od 2018. godine, ovo sada je četvrti po redu, a ovoga puta trajat će čak tri godine. 

Pročelnica Upravnog odjela za EU fondove i strateške projekte Anamarija Koprek istaknula je da je ovo samo nastavak svih dosadašnjih dobrih praksi koje su se već provodile.

– Projekt je na otvoreni poziv prijavljen krajem prošle godine te smo 1. veljače potpisali ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava i odmah po potpisivanju su krenuli javni natječaji za zapošljavanja pružatelja usluga i za korisnike. Ukupna vrijednost projekta je 1.485.000 eura, što je ujedno i maksimalna moguća vrijednost koju smo mogli dobiti u sklopu ovog poziva – istaknula je Koprek i dodala da je program sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda+, Programa učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.. 

Partneri su, kao i na prethodnim projektima, Gradska društva Crvenog križa Zabok i Donja Stubica te Udruga invalida Bedekovčina, a projekt pokriva područje pet gradova i deset općina u Krapinsko – zagorskoj županiji. 

– Predviđeno je da se projektom zaposli 30 pružatelja usluga, koji će biti podrška i potpora za 180 korisnika. Možemo sa zadovoljstvom reći da smo već sve postavljene indikatore ispunili te smo s 1. svibnja zaposlili 29 žena. Projekt traje do 2027. godine, a nadamo se da će trajati i dalje – dodala je Koprek. 

Zabočki gradonačelnik Ivan Hanžek posebno je pohvalio što će se ovog puta, umjesto pola godine, projekt provoditi tri godine. 

– To je vrlo značajno za korisnike. Veseli me ovaj projekt. Naime, kroz poznavanje onih koji su uključeni kao aktivni članovi u taj program kao pružatelji usluga, ali i s onima koji su korisnici, tu je, kao i u nekim drugim situacijama, povratna informacija, toliko emocionalno značajna da se zajedno veselimo produženju ovog programa. Zaista je u puno situacija korisnicima manje bitno čišćenje ili kuhanje, puno im je bitnija ljudska komunikacija i koja topla riječ, odnosno razgovor s osobom u koju si stekao povjerenje i možeš joj se povjeriti – zaključio je Hanžek.  

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.