TikTok korisnik @alekscro nedavno je objavio video u kojem prikazuje cijene hrvatskih proizvoda u trgovini Euro Market, smještenoj u njujorškoj četvrti Astoria, poznatoj po ponudi proizvoda iz naših područja, prenosi Dalmatinski portal.
Trgovina nudi širok izbor proizvoda poput ćevapa, bureka, ajvara i mnogih drugih. Tiktoker je usporedio cijene s onima u Hrvatskoj.
Prema njegovim navodima, cijene proizvoda u ovoj trgovini uglavnom su slične onima u Hrvatskoj kada se uzme u obzir porez koji se u New Yorku dodatno obračunava na blagajni i iznosi 8,5 posto. Primjerice, Podravkina juha košta 1,20 dolara bez PDV-a, što je blizu cijene u Hrvatskoj.
Podravkin ajvar se prodaje za pet dolara (4,60 eura) bez PDV-a, dok je u Hrvatskoj cijena oko 4 eura. Munchmallow košta 1,70 dolara (1,57 eura) bez PDV-a, dok je u Hrvatskoj 1,29 eura. Dorina čokolada košta dva dolara (1,84 eura) bez PDV-a, dok je u Hrvatskoj oko dva eura. Jedina značajnija razlika je u cijeni Cedevite, koja u New Yorku košta sedam dolara (6,45 eura) bez PDV-a, dok je u Hrvatskoj ista količina 4,19 eura, prenosi Klik.hr.
Video je izazvao brojne reakcije korisnika. Jedna korisnica primijetila je da Cedevita u Puli košta čak osam eura, što je više od cijene u New Yorku. Mnogi su komentirali kako je tužno što je u Americi veći izbor hrvatskih proizvoda nego u samoj Hrvatskoj.
– Više izbora našeg u Americi nego u Hrvatskoj, žalosno – napisao je jedan korisnik.









