“Ne znam zašto ga zovu Zrikavac”

Dan nakon što je zagrebački Županijski sud po nalogu USKOK-a poslao u istražni zatvor na mjesec dana bivšeg ministra Vilija Beroša i srpskog poduzetnika Sašu Pozdera u slučaju preplaćenih uređaja za bolnice, a po nalogu Ureda europskog tužitelja i prvog čovjeka dječje bolnice Gorana Roića te šefa krapinskog HZZO-a Tomu Pavića – i dalje nije jasno tko će biti zadužen za ovaj slučaj, piše Net.hr.

Dvije institucije, USKOK i EPPO, su se sukobili, a dok se to ne rasvijetli vode se paralelne istrage – USKOK užu, a europski tužitelj širu, barem zasad. Istodobno, RTL je došao u posjed poruka iz Whatsapp grupe naziva ‘Petrači i Pozder’ u kojemu se vidi kako je cijela stvar funkcionirala, ali i kako su Beroša zvali Mali, a Pavića iz HZZO-a – Zrikavac.

– Frende, Zrikavac ima 23. u nedjelju sastanak s Malim pa do subote mi molim te stavi sve po točkama, promemoriju napiši, sve za temu razgovora, gdje smo, što smo s malim robotima, s Dubravom, je li je došao papir, kad je došao papir, Split koja je situacija, drugi roboti koji, mali robot, sve mi napiši – poručio je u glasovnoj poruci Hrvoje Petrač.

Pozder mu nakon nekoliko minuta odgovara: “Hoću, napisat ću ti sve da možeš da proslediš. Znači tačku po tačku”.

RTL je razgovarao s odvjetnikom Tome Pavića koji poručuje da još nije vidio spis, ali je u medijima i porukama koje su procurile vidio da se njegovog klijenta naziva Zrikavcem. Pitali smo ga zašto Pavića zovu baš tako, na što nam je poručio da ne zna.

– Ali meni je prvi signal da te osobe njega ne smatraju svojim, kad nekoga zoveš zrikavac, onda je to pogrdni naziv, netko se zafrkava s tobom – zaključio je odvjetnik Ivo Farčić.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.