Kakva božićna atrakcija
Zagorec Mario ukrasio auto s 3000 lampica: “Kitio sam ga deset sati – svi su oduševljeni”

Proteklih tjedana objavljene su fotografije najbožićnijeg auta u Zagrebu. Ako ste mislili da je to jedino takvo vozilo u Hrvatskoj, prevarili ste se. Naime, Indexu se javio Mario Duka iz Zagorja s fotografijama svog ukrašenog limenog ljubimca. U razgovoru je otkrio je da se na njegovom džipu nalazi čak 3000 lampica.

– Deset sati posla je bilo s kićenjem, 300 metara kabla ima sveukupno na kojem su lampice – istaknuo je Mario. Cijeli posao odradio je vlastoručno, bez pomoći drugih ljudi. Inspiraciju je pronašao u Americi, gdje je u nekoliko navrata vidio slične prizore.

– Oni su to napravili tamo prije već desetak godina, samo što je to bio možda jedan ili dva auta i poslije je to stalo. Kod njih je to dosta kažnjivo, ovisi u kojem ste dijelu Amerike – dodao je Mario. Od prijatelja i prolaznika dobio je samo pozitivne komentare.

– Vozio sam se skoro po cijeloj Hrvatskoj okićenim autom i ljudi se smiju i snimaju na autoputu ili u gradu, slikaju se. I djeca i svi su baš oduševljeni – kaže Mario.

Zbog tolikog interesa ponekad ostavi auto parkiran u centru grada kako bi se ljudi mogli slikati s njim. Koliko je božićni auto oduševio druge, govori i činjenica da se Mario njime dovezao i na Zrinjevac.

– Policija je maknula blokade i pustila me na Zrinjevac da se ljudi slikaju s njim – otkrio je Mario. Kaže da ovakve reakcije ne dobiva samo u Zagrebu već i u Zagorju, Sesvetama, Samoboru ili Crikvenici. Ukrašavanjem auta je htio širiti blagdansko ozračje.

– Bitno da je veselo, to je i bio cilj. Ja se u gradu profuram s njim i onaj čovjek kojemu je vjerojatno danas bio i najlošiji dan se okrene i nasmije – zaključio je Mario.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.