Danas će se bivši ministar obrane Mario Banožić naći na optuženičkoj klupi. Na Općinskom sudu u Vinkovcima protiv njega počinje suđenje zbog teške prometne nesreće u kojoj je smrtno stradao 41-godišnji vozač teretnog vozila. Banožić se od tada, prenose 24sata, povukao iz javnosti i rijetko ga viđaju. Od same prometne nesreće prošlo je 550 dana.
Suđenje je trebalo započeti početkom ožujka, no glavna rasprava tad je odgođena zbog bolesti sutkinje Davorke Rukavine. Rukavina je poznata sutkinja, nekadašnja predsjednica Općinskog suda u Vukovaru i bivša šefica vinkovačkog Općinskog suda, gdje je sudila u nizu medijski eksponiranih slučajeva, uključujući i onaj bivšega gradonačelnika Željka Sabe.
Optužnica protiv Banožića tereti ga da je 11. studenoga 2023., oko 6 sati, na državnoj cesti D55 vozio neprilagođenom brzinom i u nepovoljnim uvjetima pretjecao kolonu vozila. U gustom jutarnjem sumraku i magli, bez dovoljno prostora na suprotnom traku, njegov Nissan prešao je na drugu stranu ceste i sudario se s kamionom koji je dolazio iz suprotnog smjera, a 41-godišnji vozač kamiona izgubio je život. Podizanje optužnice odgađala je Banožićeva obrana, koja se žalila i na forenzička ispitivanja kao dio dokaznog materijala.
– Mi ne znamo otkud je ta dokumentacija došla, kako je pribavljena i, naravno, morali smo se na to žaliti. Vještački nalaz išao je preko policijske postaje i očito je da je neka dokumentacija umetnuta, o čemu obrana nije obaviještena – rekla je svojedobno Banožićeva odvjetnica Ksenija Vržina. Sud je u konačnici njihovu žalbu odbio.
Cijeli ovaj slučaj više je puta punio naslovnice crne kronike zbog brojnih kontroverzi. Od toga je li se zataškavalo da je imao alkohola u krvi ili ne, do toga da policija nije postupala pravovremeno. Sam Banožić dao je nakon nesreće jedan intervju i to RTL-u. Tada je zanijekao svoju odgovornost objasnivši da se stražnji kraj Šarićevog vozila iznenada našao na njegovoj strani ceste.
– Je li se to dogodilo zbog kočenja ili zbog nečeg drugog, ja sad ne mogu reći. Uglavnom, njegova zadnja polovica prelazi u moju stranu. Ja u tom trenutku pokušavam kočiti, međutim odlazim ulijevo i zato se dogodilo ono što sam rekao, nije frontalni sudar nego on je bio više bočno, ali dopustimo da to fizika pojasni, da ja ne bih bio prometni stručnjak. Ali, do samog trenutka sam pokušavao da ne dođe do tog kontakta. Ono što sam zadnje mogao je stisnuti kočnicu i pokušati napraviti najbolje što mogu. Međutim, dogodilo se to da sam ja završio u suprotnoj strani. Dogodio se sudar koji se dogodio – rekao je tada bivši ministar.









