Prodaja čokoladnih tabli u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci 2025. porasla je za pet posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazuju najnoviji podaci. Ipak, količinska prodaja pala je za 14 posto, što znači da je rast vrijednosti prodaje rezultat povećanja cijena – u prosjeku za 19 posto, dok je čokolada za kuhanje poskupjela čak 48 posto.
Na hrvatskom tržištu čokolade desetljećima traje žestoka borba između Kraša i Mondeleza, čiji je najpoznatiji brend Milka. Milka je 2012. godine preuzela prvo mjesto, no desetak godina kasnije Kraš je ponovno postao tržišni lider.
Podaci agencije Focus za mjesečnik Ja trgovac pokazuju da je u razdoblju do rujna 2025. prema broju promocija i oglasnoj vrijednosti prva Dorina, druga Milka, treći Kandi, četvrti Mikado, a peti Kinder. Promocije i oglasna vrijednost uglavnom prate prodajne rezultate, što znači da je Dorina i dalje najprodavanija čokolada u Hrvatskoj.
Iako su Kraš, Milka, Ferrero, Kandit i Zvečevo glavni igrači, bitka za prvo mjesto i dalje je intenzivna. Ako volite čokoladne table, izbor između Dorine i Milke ostaje najteži, ali i najukusniji.









