ZAGREB
Svečano otvoren 5. međunarodni sajam turizma Place2go

Međunarodni sajam turizma Place2go jučer je petu godinu zaredom u Boćarskom domu posjetiteljima otvorio svoja vrata. Više od 160 izlagača iz 19 zemalja predstavit će svoju destinaciju, a tu su i restorani koji će privući vrhunskim specijalitetima te zanimljiv program predavanja.
Sajam je svečano otvorila direktorica sajma Damjana Domanovac.
– Ove se godine prvi put na sajmu predstavljaju neke nove destinacije poput Maroka, Japana i Izraela, a na B2B petak prijavio se još veći broj poslovnih susreta. Iznimno nam je drago što smo i ove godine uspjeli osigurati besplatan ulaz za sve posjetitelje – izjavila je Damjana Domanovac.
Sajam su obišli i pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica i pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo Mirka Jozić.

Prepoznatljivost destinacija

– Turizam je jedan od najpropulzivnijih gospodarskih sektora u kojem je konkurencija zaista velika. Hrvatska bilježi odlične rezulate, a najave za ovu godinu su još bolje nego li za prošlu koja je bila rekordna. No unatoč tome, kako bi ostali ispred konkurencije potrebno je konstantno se razvijati i unapređivati te stvarati ponude i raditi na jačanju prepoznatljivosti na razini destinacija, rekla je pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica.
– Drago nam je da na jednom mjestu postoji kompletna ponuda turizma i ja se nadam da će idućih godina biti još više izlagača, pogotovo domaćih, s obzirom da nam je cilj promovirati domaći turizam. Ovdje imamo dosta stranih posjetitelja, ali vidimo tek jednu trećinu onoga što Hrvatska ima i onoga što nudi. Očekujemo da se to iduće godine pojača i planiramo još se intenzivnije uključiti,rekla je Mirka Jozić, pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo.
Prvi put na ovogodišnjem sajmu hrvatskoj će se publici predstaviti Maroko, Izrael i Japan, a sudjelovat će i Indonezija, Indija, Tajland, Kanada, Belgija, Katar, Turska, Mađarska, Njemačka, Austrija, Italija, Velika Britanija, Slovenija, Srbija i Bosna i Hercegovina te, naravno, izlagači iz Hrvatske. Na sajmu sudjeluju i brojne aviokompanije od kojih će neke najaviti uspostavu novih direktnih linija, koje će povezati Hrvatsku s Kanadom, Izraelom, Rusijom, Portugalom, Češkom.

Važne informacije

Iz godine u godinu posjetiteljima se nastoji se iz prve ruke pružiti važne informacije iz svijeta turizma, upoznati ih s bogatstvom ponude, cijenama aranžmana, aviokarata i smještaja.
Baš kao prethodne, i ove je godine nastavljena suradnja s humanitarnom udrugom „Kolajna ljubavi“ koja aktivno djeluje na području cijele Hrvatske, BiH i u Africi gdje ima sagrađeno sirotište u kojem je svoj dom pronašlo 37 djece za koju se brinu volonteri iz Hrvatske. Generalni sponzor sajma je Turkish Airlines, a ni ovaj put nije izostala podrška institucija: Grada Zagreba, Turističke zajednice grada Zagreba, Tržnica grada Zagreba, Hrvatskih željeznica, a sve se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.