Tijekom tri dana trajanja, u Rovinju se okupilo više od pet tisuća sudionika, uključujući više od 550 novinara te 350 studenata
Energičnim nastupom Električnog orgazma zatvoren 12. Weekend Media Festival

Nitko nije kreativan dok je pod stresom, poručili su 37-struki dobitnik Emmyja Pete Radovich (CBS) i Boris Kovaček (Pepermint) s panela Opustite se, nitko neće umrijeti, održanom u sklopu ovogodišnjeg 12. Weekend Media Fetivala u Rovinju.
– Na početku svoje karijere dobio sam priliku da produciram Wimbledon. Nikako nisam mogao odabrati kadar i stalno sam tražio nečije mišljenje. Mentor mi je u jednom trenu rekao da sam grozan i da ne donosim odluke. Tad mi je rekao da se opustim i donesem odluku jer nitko neće umrijeti. Što si pripremljeniji, to je manje stresa. Ne možeš kontrolirati kolege i šefa, ali možeš sebe – kaže Radovich.
Kovaček je ispričao kako ih je prije godinu dana Radovich pozvao na snimanje reklame s Johnom Malkovichem.
– Bila je to prilika da vidimo kako velika produkcija izgleda. Iznenadilo nas je što na tom setu nitko ne galami i što je sve prolazilo bez stresa. Završili su za dva sata – kazao je.
Na panelu Mark, izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash? pričalo se o tome kako je zadnjih šest mjeseci Facebook odlučio surađivati s regulatorima, kako zbog njihovih prijetnji tako i zbog toga što žele onemogućiti drugima da se probiju na poziciju na kojoj su oni sada. U raspravi su sudjelovali Marko Rakar (MRAK services), Boris Trupčević (Styria Media International), Vladimir Pavlić (Facebook konzultant) i Marijan Jurenec (I.R.V.).
– Velike kazne kojima se prijeti Facebooku i ostalim tehnološkim divovima, neće riješiti problem. Da su bili regulirani kako su trebali biti, do ovoga ne bi ni došlo. Svi moraju imati jednaku poziciju na tržištu – kazao je Rakar.
Trupčević je dodao i da će na kraju iz techlasha kao pobjednik izaći Kina jer ima sve što imamo i mi, osim problema, jer kod njih regulacija postoji otpočetka. O raspletu situacije s Facebookom svi se slažu da je ovo tek početak, no situacija je prekompleksna jer uključuje sigurnost, tehnologiju i medije što regulatorima znatno otežava posao.
– Suština techlasha je moć. Kompanije o kojima pričamo imaju moć koju je teško kvantificirati s obzirom na količinu podataka na kojoj sjede i postali su opasnost za politički establišment – zaključio je Trupčević.
Tenisice su ozbiljan fenomen, sjecište cijelog niza polja i područja ključnih za komunikacijsku industriju – brandinga, stila, celebrity kulture, medija i lifestylea. O sneaker kulturi, na Weekend Media Festivalu govorili su pasionirani ljubitelji tenisica Petar Radojčić Bizzo, Tomo in der Mühlen i Andre Ljuština. Prepričavali su anegdote iz djetinjstva, prvih reklama za tenisice koje su im ustale uklesane u pamćenju, priče s posve ozbiljnih poslovnih sastanaka s četrdesetogodišnjacima i pedesetogodišnjacima koji su završile razgovorom o tenisicama. Ljuština, koji je i kolekcionar rijetkih tenisica, rekao je da se cijena rijetkih tenisica određuje poput cijene umjetnina.
– Ako je neka tenisica izašla u malo primjeraka, ne znači da će biti skuplja od druge. Što određuje vrijednost jednog Koonsa? Nebrojeno je faktora koji utječu na cijenu – rekao je.
A o aktualnoj temi zašto ljudi odlaze, kakve su posljedice za poslovanje, što tvrtke i poslovna zajednica mogu učiniti te što možemo naučiti od drugih zemalja samo su neka od pitanja kojima su se bavili Nenad Bakić (investitor, poduzetnik i kulturološki poduzetnik), John Brady (BAT), Dejan-Ranđić (DNA Communications), Jovan Stojanović (DIRECT MEDIA United Solutions), Vuk Vuković (Oraclum Intelligence Systems) na panelu Ima li tu odraslih u sobi?. John Brady istaknuo je da su se u Irskoj iz temelja promijenili odnos vlade prema poduzetništvu i porezna politika.
– Zahvaljujući tome, privukli smo neke od najvećih kompanija kao što su Facebook, Microsoft i Google. Druga stvar karakteristična za Irsku je kvaliteta obrazovanja kakvu vidimo i u Hrvatskoj. No tu se uočava i jedna značajna razlika između Hrvatske i Irske, a to je snažna povezanost sveučilišta i poslodavaca, koja vam nedostaje. Global Entrepreneurship Monitor (GEM) izvješće je pokazalo veliki nesrazmjer između znanja i vještina koji se dobivaju tijekom obrazovanja i onoga što poslodavcima u Hrvatskoj treba, a upravo u tome je Irska dobra – rekao je Brady.
Na Weekendu je ekskluzivno objavljeno i kako se omiljeni Restaurant&Bar Weekend Festival seli u Rovinj, a svoje će prvo morsko izdanje doživjeti od 14. do 17. svibnja 2020. godine upravo u prostoru Stare tvornice duhana Rovinj. Gostovanje najboljih svjetskih chefova i eksperata iz svijeta kave i miksologije, masterclassovi i gala večere samo su dio sadržaja koji vas očekuje na sljedećem R&B Weekendu.

Dodijeljene sedme po redu SoMo Borac nagrade

Pred prepunom, najvećom dvoranom Weekend Media Festivala, po sedmi su puta dodijeljene SoMo Borac nagrade, koje prepoznaju najbolje digitalne radove u regiji. Ove godine bilo je gotovo 130 prijava u devet kategorija, a ocjenjivao ih je žiri sastavljen od stručnjaka iz najboljih agencija regije.
– Jako nas veseli što smo ove godine vidjeli veliki rast u kategoriji SoMo Tech i što je nova kategorija, One-Hit Wonder imala jako velik broj prijava. SoMo Tech kategorija pokazuje kako smo naučili pametno integrirati sve što tehnologija nudi u komunikacijske strategije, a One-Hit Wonder da je svaki post u svakom danu važan. I da treba ulaziti u tzv. stream komunikacije – rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borca.

Pobjednici i finalisti su:

SoMo Tech
Agencija 101 – Porsche Slovenija, brand Volkswagen (VW run for your light) – POBJEDNIK
Švicarska – Njuškalo (Njuškalo: Kratke priče za dugo pamćenje)
Drive Beograd, McCann Beograd, Universal Media Beograd (fARytale Journey) – The Coca-Cola Company

SoMo App
Flow 404 – Erste&Steiermärkische Bank (KEKS Pay) – POBJEDNIK
Bruketa&Žinić&Grey, Human, MediaCom (A1 Lappsus) – A1 Hrvatska
Drive Beograd, McCann Beograd, Universal Media Beograd (fARytale Journey) – The Coca-Cola Company

SoMo Web
Netgen, Locastic – A1 Hrvatska (Tomato.com.hr redesign) – POBJEDNIK
Drive Beograd, McCann Beograd (#StayClean) – Exit fondacija
Human interaction company (Diners Club Hrvatska Web Redesign – https://www.diners.hr) – Erste Card Club

One-Hit Wonder
Agencija 101 (Union’s d.glass) – Pivovarna Laško Union – POBJEDNIK
404 (Sprite Icy Cactus) – Coca-Cola
Luna \TBWA (Laško Christmas sweater) – Pivovarna Laško Union

SoMo Social
AMM / Narodni (Narodni – Viber kampanja stickeri koje gledaš i slušaš) – Narodni – POBJEDNIK
Saatchi&Saatchi Croatia (Jana – Deepest Instagram Profile 2) – Jamnica d.d.
Agencija 101 (Bagel Superstar) – Petrol, Slovenska energetska družba

CM godine
Jura Pruša, 404 – POBJEDNIK
Ana Marija Tomašić, BBDO Zagreb
Hana Godina, Agencija 101

Digitalni mix
Drive Beograd, McCann Beograd (: #StayClean) – Exit fondacija – POBJEDNIK
Fullhouse Ogilvy (Intarifa – digital launch kampanja) – Vip mobile
Communis (Svaki put po tvojoj meri) – Air Serbia

SoMo content
Imago Ogilvy (Spomenik neisklesanom tijelu) – Pipi Beverages – POBJEDNIK
Pristop (PawsToy) – Horjul, Dog shelter
Fullhouse Ogilvy (Čet intervjui) – Vip mobile

Somoritanac
Imago Ogilvy (Boranka) – Savez izviđača – POBJEDNIK
Pristop (The “Stolen” Sex Tape) – Onkoman, Slovenian Oncological Society for Men
McCann Beograd, Flexis Beograd (Beba bira gde) – The Coca-Cola Company, Rosa voda

Zatvaranje Festivala

Weekend se pobrinuo da posljednji dan festivala bude dostojno obilježen, pa su tako u duhu osamdesetih završni koncert održali apsolutni vladari Novog vala – Električni orgazam. Fantastičnim nastupom ove rock grupe kojoj se bliži 40. obljetnica postojanja, sinoć je završeno 12. izdanje Weekend Media Festivala.
– S legendama grupe Let 3 smo započeli ovogodišnju priču oko Weekenda, a završili smo je s fenomenalnim nastupom Električnog orgazma. I naše brojne DJ snage su najbolji Weekend u godini zarazili ludim ritmom do ranih jutarnjih sati. Sretni smo da smo i ovoga puta za sve sudionike iz komunikacijske industrije regije uspjeli osigurali nezaboravno iskustvo uz odličnu zabavu – izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
12. Weekend Media Festival tijekom tri dana trajanja u Rovinju je okupio više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara te 350 studenata. Posjetitelji su u pet dvorana tako imali prilike sudjelovati na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje je održalo više od 150 zanimljivih govornika iz čitave regije i svijeta.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.