JOŠ JEDNA REKORDNA TURISTIČKA GODINA ZA HRVATSKU: Prošle godine ostvareno 20,7 milijuna dolazaka, turisti prosječno troše 97 eura po danu
Krapinsko – zagorska županija druga po broju noćenja na kontinentu, ne računajući Zagreb

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka, što je povećanje od pet posto i 108,6 milijuna noćenja, što je povećanje od dva posto. Od toga su strani turisti ostvarili 18,3 milijuna dolazaka, što je povećanje od četiri posto i 94,8 milijuna noćenja, što je povećanje od dva posto, a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za devet posto te u noćenjima za osam posto.

Najviše u Istri

Najviše noćenja prošle je godine ostvareno je u Istri (28,7 milijuna), u Splitsko – dalmatinskoj županiji – 20,5 milijuna noćenja, dok je na Kvarneru ostvareno 19,3 milijuna noćenja. Slijede Zadarska županija s 15,1 milijun noćenja, Dubrovačko – neretvanska županija s 9,2 milijuna noćenja i Šibensko – kninska županija sa 7,3 milijuna noćenja. U Ličko – senjskoj županiji ostvareno je 3,4 milijuna noćenja, a u Zagrebu 2,7 milijuna noćenja. Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 1,2 milijuna dolazaka, što je povećanje od sedam posto i 2,4 milijuna noćenja, što je također povećanje od sedam posto, a gledajući po županijama, najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (638.000), Krapinsko – zagorskoj (373.000), Osječko – baranjskoj (234.000), Zagrebačkoj (230.000) i Međimurskoj županiji (201.000). Na nacionalnoj je razini najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke (21,2 milijuna), Slovenije (10,9 milijuna), Austrije (7,8 milijuna), Poljske (6,1 milijun) i Italije (5,5 milijuna), a gledajući po segmentu smještaja, najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna) te u hotelima (25,8 milijuna) i kampovima (18,8 milijuna). Top destinacije u 2019. godini po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin.

Četiri kampanje

– Iza nas je još jedna rekordna turistička godina po broju turističkih dolazaka i noćenja, ali što je još važnije, bilježimo porast turističkih prihoda i povećanu potrošnju turista. Prema preliminarnim rezultatima istraživanja TOMAS Hrvatska 2019., prosječna dnevna potrošnja turista porasla je za 20 posto u odnosu na 2017. te iznosi 97 eura po danu. Odraz je to kontinuiranog povećanja kvalitete turističke ponude, ulaganja u smještajne kapacitete i nove motive dolaska turista. Za održivost i odgovornost u upravljanju turističkih sektorom, zalagat ćemo se i u sklopu predsjedanja Hrvatske Vijećem Europe, a u cilju bolje prepoznatljivosti na dalekim tržištima predložit ćemo uspostavu europskog turističkog brenda za zajedničku promociju država članica – najavio je ministar turizma Gari Cappelli.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić najavio je kako će se, s ciljem promocije hrvatskog turizma tijekom 2020. godine, provesti četiri velike promotivne kampanje, koje će za cilj imati daljnje jačanje nacionalnog turističkog brenda, ali i promociju turističke ponude u razdobljima pred i posezone.
– Fokus će nam biti i na promociji posebnih proizvoda kao što su nautički ili poslovni turizam, a posebnu kampanju pripremamo i za promociju turizma na domaćem tržištu, koja će za cilj imati poticanje domaćeg turističkog prometa – najavio je Staničić, dodavši kako će se i brojna međunarodna događanja, kao što su Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju, Rijeka EPK ili EXPO Dubai, iskoristiti za dodatnu promociju Hrvatske.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.