Uspješno završilo proširenje i uređenje Centra za socijalnu skrb Donja Stubica
Uz 400 četvornih metara novog prostora, napokon će se osigurati potrebna razina privatnosti za korisnike

Uspješno je završeno proširenje i uređenje Centra za socijalnu skrb Donja Stubica, pa su se djelatnici već preselili u nove prostore, izvještava Radio Stubica. Projekt pod nazivom “Poticanje deinstitucionalizacije kroz poboljšanje infrastrukture Centra za socijalnu skrb D. Stubica” počeo je u ožujku 2018., a sami radovi u srpnju prošle godine. Vrijednost projekta bila je 3.377.000 kuna i u potpunosti je financiran sredstvima Europske unije, u okviru programa “Konkurentnost i kohezija”. Ravnateljica Centra Stanislava Erdelja kaže da se u projekt krenulo zbog nedostatka prostora.

– U samo šest soba na 133 četvornih metara, radilo je 15 zaposlenika, pa se ni djelatnicima ni korisnicima nije mogla osigurati potrebna privatnost. Sada je situacija potpuno drugačija, uređenjem prizemlja i adaptacijom potkrovlja stare zgrade te dogradnjom novog dijela, osigurano je 400 četvornih metara novog prostora, tako da sada svaki stručni djelatnik ima svoj ured, a na raspolaganju je i dvorana za sastanke. Kompletan prostor je opremljen rčunalnom opremom i novim namještajem, a vodilo se računa i o osobama s invaliditetom, pa je tako napravljena prilazna rampa, lift i poseban sanitarni čvor za osobe s invaliditetom. Kupljeno je i novo vozilo za rad na terenu – rekla je ravnateljica Erdelja za Radio Stubicu.
Podsjetimo, za vrijeme preuređenja i dogradnje novog prostora, Centar je privremeno bio smješten u zgradi bivšeg suda.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.