Cilj im je istisnuti Samsung i postati najveći svjetski prodavač
NADMAŠIO APPLE: Xiaomi zauzeo drugo mjesto po broju isporučenih pametnih telefona

Xiaomi je, prema izvješću o globalnom tržištu pametnih telefona, vodeće svjetske tvrtke za istraživanje tržišta Canalys, u drugom kvartalu ove godine, zauzeo drugo mjesto sa 17 posto udjela i 83 posto međugodišnjeg rasta, čime je nadmašio Apple, piše Novac.hr.

Canalys je istaknuo da Xiaomi sada, zahvaljujući inicijativama poput konsolidacije partnera i pažljivijeg upravljanja na otvorenom tržištu, transformira svoj poslovni model iz izazivača u pozicioniranog lidera pametnih telefona, a novi mu je cilj istisnuti Samsung, kako bi postao najveći svjetski prodavač.

– Nakon pet godina koninuiranog ulaganja u segmentu unaprjeđenja, a koje se odvijalo u izuzetno teškim uvjetima, Xiaomijeve proizvodne mogućnosti znatno su poboljšane. Otvorio je put u premium segment tržišta i povećao svoj tržišni udio. Xiaomi će kontinuirano jačati svoje temeljne sposobnosti i učvršćivati svoje mjesto kao drugi najveći brend pametnih telefona –  kazao je osnivač, predsjednik i izvršni direktor Xiaomija Lei Jun.

U četvrtom kvartalu prošle godine, globalne isporuke Xiaomija dosegnule su 43,4 milijuna primjeraka s rastom od 31,5 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, nadmašivši Apple prvi put i vrativši se na treće mjesto, dok se u prvom kvartalu ove godine Apple popeo na drugo mjesto s 15 posto globalnog tržišnog udjela na pametnim telefonima, a slijedi ga Xiaomi sa svojih 14 posto tržišnog udjela. Globalna isporuka pametnih telefona Xiaomi, tada je bila 49,4 milijuna primjeraka uz rast od 69,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.