Na kućne adrese počele stizati i kazne
Neki trgovački lanci uveli sustav za prepoznavanje lica – ljudi parkiraju automobil, a uopće ne idu u kupovinu

Brojni Nijemci često svoje limene ljubimce parkiraju na parkiralištima supermarketa, unatoč tome što uopće ne idu u kupovinu, zbog čega su neki trgovački lanci odlučili poduzeti mjere kako bi to i zaustavili.

U nekoliko njemačkih gradova, trgovački lanci Aldi, DM i Rewe već su postavili video nadzor, no supermarket Heßler-Markt odlučio je uvesti i sustav za prepoznavanje lica kako bi spriječili parkiranja bez ulaska u trgovinu, piše njemački Welt.

Naime, već je nekoliko građana dobilo i kazne jer su parkirali na njihovom parkiralištu, a nisu ušli u trgovinu. Specifično, jedan umirovljenik dobio je kaznu od 40 eura na svoju kućnu adresu. Kako je u to vrijeme bio na odmoru, vidio je kaznu tri tjedna nakon, pa su mu stigle još četiri. 

Heßler-Markt angažirao je tvrtku ‘Parkvision’ iz Hessena da nadgleda parking. Na svojoj stranici su objasnili i kako nekoliko nadzornih kamera snima automobile i vozače dok ulaze na parking, dok druge kamere snimaju ljude kako ulaze u supermarket. Prepozna li se lice na obje kamere, kazne neće biti. Navodno je 60-ak ljudi i tužilo trgovačke lance za takav ili sličan način kontrole.

–  Nadzor privatnog parkirnog prostora je legalan. Problem je, međutim, u tome što sustav također bilježi i uspoređuje biometrijske podatke ljudi na različitim točkama. Što se događa ako, na primjer, suvozač ide u kupovinu, a ne vozač? Prepoznaje li softver pouzdano ljude, na primjer ako nose FFP2 masku? – zapitao se i zastupnik njemačkog SPD-a Sebastian Watermeier koji se zainteresirao za ovo pitanje, prenosi Fenix Magazin

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.