Izazvala lavinu reakcija, evo što kažu iz Podravke
BLJAK: U Podravkinom čaju od brusnice pronašla crve

U Facebook grupi ‘Index recepti: Što ste danas kuhali?’ jedna je članica jučer objavila fotografije čaja za koji tvrdi da ga je kupila u jednom riječkom dućanu, a riječ je o Podravkinom čaju s okusom brusnice, koji je pun crva, donosi Index.

– Molim Vas, čitajte i pazite! Jučer kupljeni Podravkin čaj od brusnice (rok do studenog 2024.), pun crva! Najprije sam vidjela na čaju koji sam popila, pa kad sam išla provjeriti, vidjela sam i na drugima – stoji u objavi iznad fotografija vrećica čaja, što suhih, što onih koje su bile u vrućoj vodi. Napomenula je i kako je poslala e-mail Podravki s kontrolnim brojem proizvoda.

Javili se i drugi

– Danas sam poslala e-mail Podravki, napisala da nisam ja kupac i napisala gdje je točno kupljeno i poslala fotke koje ste objavili. Odgovorili su da na fotografiji nema detalja/deklaracije pakiranja proizvoda i da im sve ovo bez toga ne znači ništa. Ja sam im odgovorila da se itekako vidi čiji je proizvod te napisala da je sve objavljeno u ovoj grupi i da će se objaviti i po drugim grupama – piše jedna članica.

– Ista stvar, samo čaj od šipka. Probudila se, a ono pun ormarić crva, sve živo pregledala i onda otvorim taj Podravkin čaj i imam kaj vidjeti. Inače kupujem čajeve u rinfuzi i ovo je jednom u sto godina da sam uzela te šugave vrečice i nikada više – piše druga.

– Malo sam popratila po grupama i skužila da se to dešava s dosta njihovih proizvoda. Nije baš pohvalno, ne znam što se dešava i kako se tako šta može dešavati – dodala je autorica objave.

No, nisu jedini

Ipak, ostali prijavljuju slične situacije s ostalim proizvođačima.

– Namočila sam grožđice, crvi gore plivali, a nije Podravkino i nije u Hrvatskoj”, “Ličinke moljca – oni obožavaju čajeve. Nažalost, pošast je svugdje ove godine bila”, “Ja sam u smokiju našla nekidan. Puni dućani muha onih ogromnih, nije ni čudo da nalazimo proteine u proizvodima”, “To je od moljca koji se voli zavući – pišu.

Odgovor

Poslan je upit Podravki evo, što su odgovorili:

– Ovim putem izražavamo žaljenje što je gospođa imala neugodno iskustvo s našim proizvodom. Podravkini poslovni procesi certificirani su ISO normama pa tako i proces rješavanja prigovora naših potrošača, kupaca i inspekcije. Tako je jedan od zahtjeva spomenutih proizvodnih standarda i kontinuirano praćenje postojanosti i kvalitete naših proizvoda.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.