RADIONICA "CITY TO CITY DIALOGUE", U ORGANIZACIJI SVJETSKE BANKE
Pregračani u Makedoniji predstavili crowdfunding kampanju za energetsku obnovu dječjeg vrtića

U organizaciji Svjetske banke, u Skoplju u Makedoniji održana je sada već tradicionalna radionica pod nazivom “City to City dialogue”, na kojoj je sudjelovao i gradonačelnik Pregrade Marko Vešligaj te pročelnik Upravnog odjela za financije i gospodarstvo Grada Pregrade, Krunoslav Golub. Radi se o odličnoj prigodi da se sa stručnjacima iz regije razmjene spoznaje i iskustva u korištenju rezultata iz financijske samoprocjene i upravljanju financijama.

Sudionik UPP-a

Grad Pregrada od 2016. godine sudionik je UPP-a, Programa urbanog partnerstva, projekta Svjetske Banke kojim se želi proširiti primjena Modela financijske samoprocjene (MFSA) u jedinicama lokalne samouprave te se potiče razmjena znanja i partnerstvo među gradovima. Projekt je financiran iz sredstava Svjetske banke.
Vešligaj je predstavio alternativni način financiranja, tzv. crowdfunding. Naime, 2015. godine u Pregradi je pokrenuta renovacija dječjeg vrtića po niskoenergetskom principu. Navedenim projektom omogućilo se građanima da financijski sudjeluju u povećanju kvalitete javnih objekata čije usluge svakodnevno koriste i to putem kolektivnog investiranja građana.

100 tisuća kuna

Pokretanjem, provođenjem i završetkom pilot projekta “Ti i ja zajedno za vrtić u Pregradi” koju su zajednički osmislili Grad Pregrada i Regionalna energetska agencija Sjeverozapadne Hrvatske (REGEA), crowdfunding platforma Croenergy.eu uspješno je položila svoj prvi ispit. U kampanji koja je trajala 90 dana prikupljeno je gotovo 100.000 kuna od preko 200 donatora, čime je zatvorena financijska konstrukcija za obnovu krovišta i fasade Dječjeg vrtića Naša radost iz Pregrade.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.