Na radost Zagoraca, poznati danski brend stigao je u Krapinu - u Ulici Frana Galovića otvorena nova Jysk trgovina
POTPUNO NOVI DOŽIVLJAJ KUPOVINE: “Nakon 11 godina traženja, napokon imamo adekvatnu lokaciju u Krapini, koja nam je uvijek bila na listi prioriteta”

Jysk je stigao i u Krapinu! Poznati danski lanac za opremanje i uređenje doma otvorio je svoju trgovinu, na adresi Ulica Frana Galovića 9. Trgovina se prostire na 1250 četvornih metara, od čega 950 četvornih metara prodajnog prostora.

– Koliko znamo, ljudi u Zagorju se jako vesele i rado nas očekuju. Mi se isto tako veselimo, nakon 11 godina Jyska u Hrvatskoj i dugog traženja lokacije u Krapini, koja nam je uvijek bila na listi prioriteta, nikako nismo uspijevali naći nešto što nam je adekvatno i evo, nakon 11 godina traženja, imamo adekvatnu lokaciju po kvadraturi i svemu ostalome, zbog čega smo sretni i zadovoljni – kazala je Vesna Kukić – Lončarić, country menadžerica za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju, osvrnuvši se i na aktualnu korona krizu.

– Strategija Jyska na razini grupacije su otvorenja, pa smo tako ove godine, na razini regije, dakle, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina te Srbija, imali u planu šest novih otvorenja, a mi smo ih imali devet. Dakle, Jysk ne staje s ekspanzijom, dapače, mi krizu vidimo kao potencijal za daljnji razvoj – ističe Kukić – Lončar.
U novootvorenoj trgovini u Krapini zaposleno je osmero djelatnika.

Prepoznata destinacija

– Izuzetno mi je zadovoljstvo kad se otvara bilo koji gospodarski objekt na području grada, jer to znači i otvaranje novih radnih mjesta, znači da će se novac koji je netko do sada možda trošio na području drugih jedinica lokalne samouprave, zadržati ovdje u Krapini. Drago mi je i što je u naš grad došao jedan poznati brend poput Jyska, to odmah znači da naši građani više ne moraju putovati u druge gradove da bi kupili željenu stvar, a kad već dođu ovamo, možda će obići i neke druge trgovine, sjesti i popiti kavu, dakle, na taj se način zaokružuje čitava priča. Znamo isto tako da su prema Krapini orijentirani i građani iz drugih mjesta, čitave bivše općine Krapina, ali i nekih drugih područja, poput Mihovljana, Huma na Sutli… Sve je to dokaz da Krapina postaje prepoznata kao destinacija u kojoj se isplati otvarati nešto novo – rekao je gradonačelnik Krapine Zoran Gregurović.
Prije Jyska, u Krapinu su ove godine stigla još dva poznata brenda, a Gregurović otkriva kako je u te tri trgovine zaposleno 40-ak ljudi.

– Još dva veća trgovačka lanca željela bi doći ovdje u Krapinu, tražimo im adekvatne lokacije. Važno nam je i da postoji potražnja za stanovima na području grada, pa i na tu radimo pripremu kako bi se u skorije vrijeme krenulo s izgradnjom neke stambeno – poslovne zgrade – najavio je gradonačelnik.

Uređenje prostora

Nova krapinska Jysk trgovina, uz izvrstan asortiman, donosi novitete u uređenju prodajnog prostora prema novom skandinavskom konceptu 3.0., upravo kako bi se osigurala bolja izloženost i preglednost svih proizvoda. Cjelokupan prostor osvježavaju drvene podne obloge, a posebna pažnja usmjerena je i na osvjetljenje, za bolji doživljaj i ugodu tijekom kupovine. Novost su i osvijetljene police s dekorativnim artiklima, te novi nosivi elementi.
U prostoru se nalaze i postavke asortimana u posebno uređenim kreativnim kutevima, koji će kupcima pružiti dodatnu inspiraciju tijekom izbora odgovarajućih proizvoda. Uz široku ponudu i educirane djelatnike koji jamče visoku kvalitetu usluge, novouređena JYSK trgovina kupcima će ponuditi potpuno novi doživljaj kupovine, uz jednostavno pronalaženje proizvoda i vrhunskog namještaja s danskim potpisom.
JYSK je na hrvatskom tržištu prisutan od 2009. godine, a trenutno broji čak 46 prodajnih mjesta diljem Hrvatske.
Više informacija možete pronaći na Facebook i na web stranici.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.