Na Fakultetu organizacije i informatike održan partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE, čija je voditeljica Blaženka Divjak
Partneri se kroz interaktivne radionice upoznali s konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na učenju, a očekuju ih i studije slučajeva te grupni rad

U ponedjeljak je na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) održan partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE – Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education, koji koordinira FOI u suradnji s pet europskih partnera, od kojih su dva hrvatska sveučilišta. Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Blaženka Divjak.

Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u ožujku 2021., a financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije, u ukupnom iznosu od 219.085 eura.

Hibridna varijanta

Cilj ovog iznimno važnog strateškog projekta je sudjelovanje u stvaranju, implementaciji i razmjeni inovativnih pedagogija i usklađene procjene u digitalnom okruženju, kako bi se uspješno nosila s krizama izazvanim COVID-19 i sličnim te podržala značajnu digitalnu transformaciju visokih učilišta.

Partnerski sastanak održan je u hibridnoj varijanti. U prvom dijelu, partneri su prošli kroz planirane aktivnosti i rezultate te razgovarali o terminima i načinu održavanju sljedećih projektnih sastanaka.

Uz Fakultet organizacije i informatike kao koordinatora,  na projektu kao partneri sudjeluju vodeća europska sveučilišta u području informatike i srodnih znanosti te edukacijskih znanosti: The Open University iz Ujedinjenog Kraljevstva, Delft University of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište u Rijeci iz Hrvatske.

Tijekom projekta, partneri rade na četiri velika rezultata, od kojih će prva dva biti završena do kraja godine. Prvi rezultat su otvoreni obrazovni resursi i e-tečaj za obrnutu učionicu (eng. FC – flipped classroom) i učenje zasnovano na radu (eng. WBL – work based learning). 

Tri dana

Po završetku partnerskog sastanka, održan je prvi od tri planirana dana aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja. Prvi dan partneri su se upoznali kroz interaktivne radionice s konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na učenju. Ostale dane partneri će kroz studije slučajeva i grupni rad, kritički promisliti i diskutirati o zaključcima, prilagodbi na lokalnu praksu i preporukama za poboljšanje. Rezultati će biti prezentirani i diseminirani te će se dalje iskoristiti i diseminirati na institucionalnim radionicama. Više informacija o očekivanim rezultatima i uključenim partnerima dostupno je na mrežnim stranicama projekta.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.